close
開車去機上CD播場的路上,車上剛好放著黎恩萊姆絲的那張專輯,
這是我們曾在河濱公園抱著、看著河對面的夜景時,車上播放著的音樂~
歌名和歌詞我找到了…
How do I get through one night without you

If I had to live without you

What kind of life would that be

Oh and I, I need you in my arms

Need your hold

You're my world, my heart, my soul

If you ever leave

Baby you would take away

everything good in my life



Without you there'd be no sun in my sky

There would be no love in my life

There'd be no world left for me

And I, baby I don't know what I would do

I'd be lost if I lost you

If you ever leave

Baby, you would take away

everything real in my life



And tell me now

How do I live without you

I want to know

How do I breathe without you

If you ever go

How do I ever, ever survive

How do I, how do I , oh how do I live

If you ever leave

Baby you would take away

everything need you in me

Baby 'cause you know

That you're everything good in my life

在妳離開後,回車上再重聽著這首歌…
和妳的回憶也一幕一幕浮現在我腦海裡~
記得那時和妳說,
妳還笑我說:又不是失戀,不用這樣啦!

但是那時就是會忍不住難過…尤其是那時又播到這首英文歌…

因為妳離去前的我們,可以天天在一起
幸福的覺得我們不需要距離,只想要時時刻刻緊緊抱在一起
現在的妳在地球的那一端…

北鼻~為了我
要好好照顧自已哦!
等我過去和妳再一次緊緊的相擁!
期待這一天趕快到來,我想妳~
arrow
arrow
    全站熱搜

    LordsLove 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()